Awan Berapi Headline Animator

Choose Ziddu as ur Host!!

Monday, June 1, 2009

Tinju Maut Perkhabaran 06

Akhirnya aku berjaya scan kesemua Wira Tunggal Infiniti milik ku. Kecuali beberapa episod yang aku ada dalam bentuk jilid. Jadi, untuk selesaikan masalah itu, aku terpaksa pakai WTI yang di upload oleh orang lain. Aku tak tahu siapa yang upload episod2 tersebut pasal aku ambil dengan kawan aku. Dan tidak tertulislah pulak siapa yang tolong scan tu. Di kesempatan ini aku nak mintak kebenaranlah untuk gunakan hasil kerja kalian tu, hanya untuk episod 01 & 02, tu pun bukan semua aku pakai. sorry ek? Insya-Allah hari selasa ni aku akan post episod 00. ni cover page episod 60 yang baru aku edit tadi ..hua3:

Selain tu aku nak promote jugak, di http://manga-arena.blogspot.com jangan lupa untuk download manga Doraemon Plus, menarik untuk dibaca, cerita2 Doraemon yang bukan dalam 45 official volume yg kita beli kat kedai dulu kala. hehe. Selain tu, aku turut tambah Dragon Ball episod 1. episod ni diorg warnakan. try la download. One Piece terpaksa pause sekejap pasal aku tertinggal pendrive. hehe.

Juga di http://mp3-downloadstation.blogspot.com/ di banyak mp3 telah di upload, termasuk yang lama juga yang baru, dari malaysia, indonesia, barat dll. Antara mp3 yang baru di upload:

Flo Rida Ft. Ke$ha - Right Round

Maximus - Biar Mati Cinta

Ciara Ft. Justin Timberlake - Love, Sex, Magic

Rossa Ft. Pasha - Terlanjur Cinta

6ixth Sense - Khatimah Cinta

Jason Mraz - Geek in The Pink

Pitbull - I Know You Want Me (Calle Ocho)

Akhir kata, selamat mendownload di ucapkan!!


No comments: